sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

Kesä ja lonkkari

Ainahan se on mielessä, seksi. No ei... tai no joo, mutta tällä kertaa puhun kesästä. Olen tänään ikäkriiseillyt yksin kotona ja samalla alkanut haaveilemaan uudesta nuorekkaasta ja muodikkaasta harrastuksesta,  lonkkaroinnista. Kesä on tulossa ja odotan kovasti golfkentille siirtymistä, mutta onhan se aika vanhojen miesten laji. Nyt kun ikää alkaa olemaan, niin pitää vielä kaivaa ne nuoruuden rippeet esiin. Alkavana kesänä lonkkaroin ja se on varma.

Lonkkaroinnista mulla ei kyllä ole mitään käsitystä ja mun suurin ongelma onkin laudan valinta. Mähän oon oikeestaan kaikissa lajeissa, mitä vähänkään harrastan, niin väline-urheilija henkeen ja vereen. Lauta pitää siis olla viimosen päälle ja aiheuttaa kateutta muissa. Mutta mutta, lonkkareissa piilee se ongelma mun kohdalla, että en osaa sanoa mikä niistä laudoista on siistein ja paras. Hintalapusta saa luultavasti jonkin käsityksen, mutta ei sekään kaikkea kerro. Mutta eiköhän se tässä selviä netin ihmeellisestä maailmasta ja varmaan ihan kaupasta kysymällä. Saa tietenkin heittää mulle vinkkejä, jos joku tästä hommasta mitään tietää.

Kesän jälkeen oon tietenkin jo tollanen rutinoitunut lonkkaroija kuten tässä videossa. No okei, ei ehkä, itselleni annankin tavoitteeksi oppia lonkkaroimaan sen verran, että pääsen muutama sata metriä rullailemaan kaivarin-rantaa onnistuneesti kaljalle Mattolaiturille.




Pakko vielä kertoa, että alkuperäinen idea tähän koko hommaan on tullut muista seuraamistani blogeista. Tässä kolme kivaa juttua lonkkaroinnista, tuttavallisesti, MaijanSaran ja Suvin blogeissa.

Hipsteriterveisin,

Kajtsu

2 kommenttia:

  1. Joo kappas! Vähän eri meininki, ku mun kevään ekoissa treeneissä. :-D Toisaalta multa puuttuu myös veriset kyynerpäät, joten luokittelen itseni vähintäänkin voittajaksi.

    VastaaPoista
  2. Tohon videon meininkiin tosiaan tarvii ne veriset kyynerpäät. Mutta huutele jos joskus osaat mitään tonne päinkään, niin kuvataan sitten kilpaileva video :) Voidaan konpensoida puuttuvia taitoja hidastuksilla ja kuvakulmilla.

    VastaaPoista